Uw tevredenheid telt. Uw feedback ook. - AG Employee Benefits
Onze experten en digitale tools staan tot u dienst

Gepubliceerd op 21/09/2022

DELEN

Hoe tevreden bent u over AG?

​​​​​​​​​

​Als werkgever staat u centraal in alles wat wij ondernemen en ontwikkelen voor u en voor uw medewerkers. Beantwoordt onze service aan jullie wensen? Om dat te weten te komen, hebben we dit voorjaar een bevraging georganiseerd. We vertellen u graag meer over de resultaten.


​Ja hoor, u bent tevreden over ons!

Na 4 jaren van stijging van uw tevredenheid, behouden we een niveau dat vergelijkbaar is met vorig jaar. Dat maakt dat ook wij heel tevreden zijn. Daarnaast hebben we gepeild hoe het employee benefits aanbod van AG het doet tegenover dat van onze concurrenten. Zo ontdekten we onze sterkste punten en op welk vlak we het verschil maken. Uiteraard wilden we ook onze zwakste punten blootleggen, zodat we eraan kunnen werken.​


En nu even concreet.

Na een jaar waarin we ons hebben ingespannen om de ‘phygital’ (digital + fysical) service van AG naar een hoger niveau te tillen, zijn we toch wel benieuwd hoe u erover denkt. De conclusies van de twee enquêtes die onderzoeksbureau Ipsos dit voorjaar in onze opdracht heeft uitgevoerd, waren meer dan duidelijk. Benieuwd? We geven u hieronder een overzicht van de belangrijkste punten.


Wat u zeer waardeert en wat ons doet uitblinken:

  • ​​Uw AG-contactpersonen
    • Vriendelijk, altijd luisterbereid
    • Oplossingsgericht en efficiënt
U waardeert vooral de goede samenwerking en de duidelijke informatie die u ontvangt. Dit resultaat is erg belangrijk voor AG omdat uw vertrouwensrelatie met de beheerder van uw plan en het vlot uitwisselen van informatie met onze teams een van de pijlers van onze dienstverlening is. Een zeer sterk punt waarmee we als employee benefits verzekeraar zeker een verschil maken!
De verzekeringswereld is voortdurend in beweging – we volgen alle juridische en fiscale actualiteit op de voet en zorgen ervoor dat onze experten continu bijgeschoold worden. Zo kan u op elk moment rekenen op de expertise van een sterke partner en u volop concentreren op wat écht telt.  
Onze klant, Anja Van Langenhoven van Puratos, vertelt met veel plezier waarom ze zo tevreden zijn over onze digitale service. 

​​Wat we nog kunnen verbeteren

  • De doorlooptijd van sommige zaken
    • ​​​Hier werken we volop aan, zodat dit punt volgend jaar beter scoort.​​
We organiseren meetings en workshops met onze klanten om de prioriteiten ter verbetering van onze processen uit te werken, bijvoorbeeld via de EB Lab-sessies waarover u hierna meer leest.Help ons sneller op de bal te spelen.

Wil u uw mening graag geregeld aan ons kwijt? Dan is ons EB Lab de geknipte oplossing. Het is de plaats waar we experimenteren en nieuwe dingen testen. En daar willen we u als werkgever graag bij betrekken.

Test de innovaties van AG in primeur
In een EB Lab-sessie ...
  • Test u als eerste de nieuwe functies van My Global Benefits, AG Health app en EB Online.
  • Geeft u uw mening over onze communicatie. Is die duidelijk genoeg?
  • Vertelt u ons hoe u graag geïnformeerd wil worden.

Het is onze missie om u gepast te ondersteunen bij het beheer van uw verzekeringen en bij de communicatie naar uw werknemers over de voordelen die u hen via AG biedt. En dus willen we u duidelijke diensten en communicaties bieden, samen met gebruiksvriendelijke digitale tools.

Word lid van de EB Lab-community
Als lid van de EB Lab-community kan u deelnemen aan maximaal zes online challenges per jaar. Voor elke challenge krijgt u een uitnodigingsmail met alle info:
  • Het thema van de sessie
  • De tijd die u nodig hebt om de challenge aan te gaan
  • Wat we samen van de sessie kunnen leren

U kiest telkens zelf of u al dan niet deelneemt aan een challenge. Deze zijn vrijblijvend én gratis. We vragen u wel om minstens drie challenges per jaar aan te gaan. Op die manier legt u het nodige gewicht in de schaal bij de ontwikkeling en beoordeling van onze nieuwigheden op het gebied van employee benefits.

Geïnteresseerd?




​​We danken u voor uw vertrouwen en hopen dat u ook in de toekomst tevreden blijft over de service van AG. Hebt u een vraag over onze diensten of wil u graag nieuwe services testen? Dan kan u altijd terecht bij uw vertrouwde AG-contactpersoon​. ​