Er wijzigt iets binnen uw onderneming

Communiceer wijzigingen binnen uw bedrijf zo snel mogelijk via uw contactpersoon en AG EB Online.

DELEN

​Belang van een snelle communicatie


Een adreswijziging van uw bedrijf, het toevoegen van een nieuwe personeelscategorie, een fusie of reorganisatie, … Heel uiteenlopende veranderingen die belangrijke gevolgen kunnen hebben voor uw groepsverzekering, overlijdensdekking, hospitalisatieverzekering of verzekering arbeidsongeschiktheid. Deze wijzigingen snel communiceren is dan ook de boodschap.

Snel naar

glimlachende-vrouw
Uw contactpersoon helpt u om de wijzigingen door te sturen.

Hoe geeft u een wijziging door?


AG Employee Benefits helpt u om uw gegevens helemaal up-to-date te houden. Uw contactpersoon staat voor u klaar om samen met u de wijzigingen door te sturen.

Geef uw contactpersoon een seintje voor:

Administratieve wijzigingen (veranderen naam van het bedrijf, maatschappelijke zetel, correspondentieadres, …);

Veranderen van groepsverzekering;

Melden van fusie of splitsing van activiteiten;

Melden van faillissement of juridische re-organisatieprocedure;

Melden van collectief ontslag;



U vindt uw contactpersoon via AG EB Online.