Uw cookies zijn uitgeschakeld. Schakel uw cookies a.u.b. aan om uw voorkeuren op te slaan.

We gebruiken cookies om: klantenervaring te optimaliseren, gepersonaliseerde informatie te bezorgen en het delen van info op sociale media mogelijk te maken. De toestemming die u geeft door op 'Akkoord' te klikken geldt voor alle websites van AG Insurance. Lees ook ons cookiebeleid en onze privacyverklaring.

Meer weten

Er wijzigt iets binnen uw onderneming

Communiceer wijzigingen binnen uw bedrijf zo snel mogelijk via uw contactpersoon en AG EB Online.

DELEN

​Belang van een snelle communicatie


Een adreswijziging van uw bedrijf, het toevoegen van een nieuwe personeelscategorie, een fusie of reorganisatie, … Heel uiteenlopende veranderingen die belangrijke gevolgen kunnen hebben voor uw groepsverzekering, overlijdensdekking, hospitalisatieverzekering of verzekering arbeidsongeschiktheid. Deze wijzigingen snel communiceren is dan ook de boodschap.

Bekijk ook

glimlachende-vrouw

Hoe geeft u een wijziging door?


AG Employee Benefits helpt u om uw gegevens helemaal up-to-date te houden. Uw contactpersoon staat voor u klaar om samen met u de wijzigingen door te sturen.

Geef uw contactpersoon een seintje voor:

Administratieve wijzigingen (veranderen naam van het bedrijf, maatschappelijke zetel, correspondentieadres, …);

Veranderen van groepsverzekering;

Melden van fusie of splitsing van activiteiten;

Melden van faillissement of juridische re-organisatieprocedure;

Melden van collectief ontslag;



U vindt uw contactpersoon via AG EB Online.