MY CARE by AG

4_My Care_Responsive banner 995x333.jpg

​Uw​ voordelen

Toegang tot Doktr

Via deze app, die ontwikkeld werd in samenwerking met Belgische huisartsen en ziekenfondsen, kunnen uw medewerkers makkelijk videoconsultaties met een dokter inplannen wanneer het hen het best uitkomt.

Voorschriften en medisch verslag meteen beschikbaar

Onmiddellijk na de consultatie zitten geneesmiddelenvoorschriften en het verslag voor de eigen huisarts klaar in de app of via eID.​


De telehealth-services van MY CARE by AG spelen in op de veranderende behoeften van uw medewerkers

​​Medewerkers die vroegtijdig medisch advies krijgen en meteen met hun behandeling of herstel kunnen starten, zijn efficiënter en meer beschikbaar voor uw organisatie. Dit is bijzonder waardevol in de huidige war for talent. Maar net vanwege die schaarste op de arbeidsmarkt, wordt de toegang tot zorgverleners bemoeilijkt. 

Met MY CARE by AG biedt u uw werknemers 24/7 toegang tot hoogwaardig medisch advies. Zij kunnen videoconsultaties met een dokter makkelijk inplannen tussen werktijd en privéverplichtingen. Handig voor hen en efficiënt voor u. 

MY CARE by AG is standaard inbegrepen in de zorgverzekeringen Hospicare Flexible, Ambucare Flexible en Dental Flex. Alle services zijn makkelijk toegankelijk via de MyAG Employee Benefits app.

Wat dekt MY CARE by AG?

MY CARE by AG neemt snel de ongerustheid en afleiding weg die medische symptomen met zich meebrengen. Via de Doktr app dat nauw samenwerkt met ziekenfondsen en huisartsen, plannen uw medewerkers eenvoudig een videogesprek in met een in België erkende huisarts. Voor uw medewerkers dus geen gepuzzel om een doktersafspraak voor een ziek kind te regelen en ook geen tijdverlies in de wachtkamer, maar wel direct toegang tot gedegen doktersadvies wanneer het hen het best uitkomt.
 ​


Onderscheid u met Premium services - beschikbaar vanaf 2024!

MY CARE PREMIUM by AG maakt de toegang tot medisch advies nog makkelijker en faciliteert op die manier dat medewerkers bij medische klachten snel gerustgesteld en geholpen worden. Een plus voor hen, én voor u! Alle data over het gebruik van deze digitale health-services worden anoniem en GDPR-compliant bijgehouden. Deze rapportering biedt u waardevolle inzichten voor uw HR-beleid.



Bovenop MY CARE by AG​:
​Toegang tot state-of-the-art Symptom Checker, partner van AG
Bij medische klachten zoeken mensen vaak hun toevlucht tot populaire zoekmachines. Maar de resultaten zijn meestal verwarrend en bieden zelden de geruststelling die werknemers nodig hebben. De Symptom Checker vormt een wetenschappelijk onderbouwd alternatief. Deze tool maakt gebruik van ruim tien jaar medische ervaring, gecombineerd met artificiële intelligentie, om uw werknemers gerust te stellen of door te verwijzen voor verdere medische begeleiding.

​Twee teleconsultaties voor uw medewerkers​
Met deze service biedt u medewerkers niet alleen toegang tot het online consultatieplatform Doktr, maar is er ook tussenkomst in de kosten voor twee* videoconsultaties met een arts. Zo maakt u betrouwbare en persoonlijke zorg makkelijk en betaalbaar.

*​De werknemer heeft recht op 2 teleconsultaties/verzekeringsjaar. Bijkomende teleconsultaties zijn beschikbaar ten laste van de werknemer.

​Een gedetailleerde rapportering
De (geanonimiseerde) rapportering ondersteunt uw HR-beleid en helpt u prioriteiten te stellen.​​


"Het medisch advies via MY CARE PREMIUM by AG is even snel als dat van zoekmachines, maar dan betrouwbaarder en persoonlijk.​"

Your benefits in your pocket

Uw medewerkers met een gezondheidszorgoplossing van AG kunnen de MY CARE-services eenvoudig activeren via hun MyAG Employee Benefits app. Daar vinden zij trouwens ook alle waarborgen en services van hun aanvullend-pensioenplan en hun gewaarborgd inkomen bij AG. Alle Employee Benefits gebundeld in één app, dat is uniek in de markt!

"Deze app is een mooi uitstalraam voor de uitgebreide Employee Benefits-verzekeringen en -services die u aanbiedt."