Vier uitgebreide basiswaarborgen bieden gemoedsrust bij een ziekenhuisopname in België of in het buitenland.
Via
aanvullende waarborgen stelt u
een verzekering op maat van uw bedrijf samen. En dankzij de keuze van de vrijstelling behoudt u de controle over uw budget.
Goed om te weten: er moet geen
medische vragenlijst ingevuld worden. Eenmaal aangesloten, zijn uw medewerkers ze
onmiddellijk verzekerd, zonder wachttijd.
Bij hospitalisatie (incl. dagopname)
Terugbetaling van:
verblijf in een eenpersoonskamer,
medische honoraria, onderzoeken, behandelingen en geneesmiddelen,
orthopedische toestellen en prothesen:
met tussenkomst van het RIZIV: 100%
zonder tussenkomst van het RIZIV: 100% en tot 5.000 euro per verzekerde en per jaar,
thuisbevallingen: forfaitaire tussenkomst van 620 euro,
kosten van rooming-in,
(dringend) vervoer naar het ziekenhuis of tussen twee ziekenhuizen,
vruchtbaarheidsbehandelingen met wettelijke tussenkomst.
Ambulante zorgen voor en na hospitalisatie
Medische zorgen vóór (1 maand) en na (3 maanden) de opname worden terugbetaald als ze verband houden met de redenen voor de opname.
We vergoeden onder meer de geneesmiddelen, de honoraria van de behandelende arts en specialisten, ...
TIP: meld uw ziekenhuisopname snel en eenvoudig via de MyAG Employee Benefits-app. Voor uw apotheekkosten scant u uw digitale My Healthcare Card op uw app. Uw kosten worden dan automatisch naar AG gestuurd.
Zware ziekte
Uw medewerkers zijn het
hele jaar door gedekt voor de behandeling van 30 zware ziekten, ook los van een hospitalisatie.
Bijstand in het buitenland
De dekking die in het buitenland, is identiek aan de dekking in België.
Uw medewerkers kunnen zelfs rekenen op
extra bijstand en worden zo nodig gerepatrieerd.
Diensten voor een goede mentale en fysieke gezondheid gezondheidszorgen van AG
Vlotte toegang tot diensten en eerste hulp om mentaal en fysiek gezond te blijven.
My Care van AG, de digitale dokter voor uw medewerkers. Telegezondheidsdienst. Mijn voordelen bij de zorgpartners van AG. Uw medewerkers profiteren van exclusieve aanbiedingen van onze partners.
Aanvullende opties
Mag het nóg meer zijn? Kies voor extra bescherming en service op maat van uw budget en de behoeften van uw medewerkers. U bepaalt zelf de extra dekkingen.
Medi-Assistance
Derdebetalersregeling
-
Uw medewerkers melden de ziekenhuisopname (liefst vooraf) aan AG, en we betalen de factuur rechtstreeks aan het ziekenhuis.
Comfortdiensten
-
Aanvullende diensten tijdens en na een ziekenhuisopname, zoals huishoudhulp, kinderoppas en vervoer van en naar het ziekenhuis.
My Mind Premium by AG
U hebt toegang tot de diensten van My Mind by AG en meer (zie hieronder).
Behoeftegerichte self-learning Mental Wellbeing programma’s (The ABC of Resilience, 50 Shades of Stress).
Toegang tot EASY Employee Assistance & Support for You - toonaangevend Employee Assistance Programme (EAP).
- 24/7 toegang tot een psycholoog
- Voor hulp of gewoon advies
- Brede aanpak incl. managerbegeleiding, juridisch-financieel advies, praktische ondersteuning, gezondheidscoaching enz.
- Follow-uptraject tot 5 sessies
Toegang tot de diensten van My Care by AG en meer (zie hieronder)
Symptom Checker: innovatieve tool gebaseerd op artificiële intelligentie (AI) en +10 jaar medische ervaring
Medische follow-up: 2 digitale consultaties bij een arts per verzekerde en per verzekeringsjaar inbegrepen via de Doktr-app
Delta
Met Delta maakt u uw hospitalisatieverzekering, en dus uw bedrijf
nog aantrekkelijker.
Dit is de meest uitgebreide versie van Hospicare Flexible, met o.a. een verdubbeling van de periode voor en na de opname, en extra terugbetalingen
Verdubbeling periode ambulante zorgen
U kan de pre- en postperiode verdubbelen tot 2 maanden voor en 6 maanden na de ziekenhuisopname.
Vrijstelling
U kiest zelf of uw werknemers niets betalen of slechts een klein deel van hun hospitalisatiekosten.
CONTACTEER ONS