Gepubliceerd op 22/06/2020
DELEN
Elk jaar bezorgen we mypension.be voor al onze klanten een situatie op 1 januari. Sinds 2019 is de deadline voor het indienen van deze gegevens 31 augustus. Wat zijn de gevolgen van deze termijn voor de pensioenfiches van uw aangeslotenen?
Mypension.be is de overheidswebsite die alle informatie over wettelijke en aanvullende pensioenen in België verzamelt.
Als pensioeninstelling zorgt AG ervoor dat deze gegevens beschikbaar en correct zijn. Zo wordt elke werknemer via mypension.be geïnformeerd over zijn verworven reserves, en krijgt hij tegelijkertijd ook een pensioenfiche.
Wat doet AG?
Aangezien de indieningsdatum 31 augustus 2020 is, starten we al begin juli met het voorbereidende werk om de nieuwe gegevens op tijd te bezorgen aan mypension.be.
Wat moet u doen?
U hoeft niets te doen, we zorgen voor alles:
Hoe worden uw medewerkers geïnformeerd?
Als ze toegang hebben tot My Global Benefits, ontvangen uw medewerkers een e-mail. Anders krijgen ze hun pensioenfiche op papier.
Hebt u vragen of wil u meer info?
Contacteer dan uw contactpersoon bij AG Employee Benefits.