Gezondheidszorg: nieuwe functie - AG Employee Benefits

Uw cookies zijn uitgeschakeld. Schakel uw cookies a.u.b. aan om uw voorkeuren op te slaan.

We gebruiken cookies om: klantenervaring te optimaliseren, gepersonaliseerde informatie te bezorgen en het delen van info op sociale media mogelijk te maken. De toestemming die u geeft door op 'Akkoord' te klikken geldt voor alle websites van AG Insurance. Lees ook ons cookiebeleid en onze privacyverklaring.

Meer weten
Een gezin ontdekt de nieuwe functie in gezondheidszorg op My Global Benefits.

Gepubliceerd op 14/09/2021

DELEN

Gezondheidszorg: ontdek de nieuwe functie voor uw werknemers

​​​​

Vanaf nu kunnen uw medewerkers een nieuwe functie gebruiken op My Global Benefits. Ze kunnen voortaan medische kosten doorsturen voor al hun gezinsleden via My Global Benefits. 

Voor het hele gezin medische kosten doorsturen

Uw werknemers kunnen nu in een paar klikken voor al hun gezinsleden de medische kosten doorsturen. De enige voorwaarde is dat de (fysieke of digitale) My Healthcare Card van het betrokken gezinslid geactiveerd is. (Let op: uw medewerkers moeten een My Healthcare Card hebben om van deze nieuwe functie gebruik te kunnen maken).  

Hoe een My Healthcare Card activeren? 
  • Als het gezinslid meerderjarig is, activeert hij of zij de kaart zelf op My Global Benefits. 
  • Als het gezinslid minderjarig is, is het de gevolmachtigde van die persoon die de kaart activeert op My Global Benefits. 


Voor wie kan uw werknemer medische kosten doorsturen? 
  • Voor zijn of haar partner
  • Voor zijn of haar kinderen ouder dan 18 jaar
  • Voor zijn of haar minderjarige kinderen, zelfs als uw werknemer niet de gevolmachtigde is

Hoe weet ik of de My Healthcare Card geactiveerd is?
Als een kaart nog niet geactiveerd is, verschijnt er een pictogram met een uitroepteken naast de naam van de persoon en krijgt de gebruiker een foutmelding.