Coronavirus: gebruik digitale kanalen - AG Employee Benefits

Uw cookies zijn uitgeschakeld. Schakel uw cookies a.u.b. aan om uw voorkeuren op te slaan.

We gebruiken cookies om: klantenervaring te optimaliseren, gepersonaliseerde informatie te bezorgen en het delen van info op sociale media mogelijk te maken. De toestemming die u geeft door op 'Akkoord' te klikken geldt voor alle websites van AG Insurance. Lees ook ons cookiebeleid en onze privacyverklaring.

Meer weten
Coronavirus labo tests.

Gepubliceerd op 25/03/2020

DELEN

Coronavirus (COVID-19): maak gebruik van onze digitale kanalen

​​Het coronavirus (COVID-19) houdt heel Europa in zijn greep. Bedrijven en instellingen doen er o.a. door telewerken alles aan om het aantal besmettingen te vermijden, zo ook AG. En we vragen onze klanten om zoveel mogelijk onze digitale kanalen te gebruiken.

Het volop aanbieden van telewerk zorgt ervoor dat de continuïteit van onze dienstverlening ook in deze coronatijden gegarandeerd blijft. AG zet al jaren alles op alles om digitalisering en service hand in hand te laten gaan. 

Daarom vragen we u vriendelijk om maximaal gebruik te maken van onze verschillende digitale kanalen. Deze kanalen bewijzen al jaren hun efficiëntie voor alle vormen van gegevensuitwisselingen.
 

  • Uw werknemers kunnen voor het melden van een ziekenhuisopname of het doorsturen van medische kosten terecht op My Global Benefits of op www.ag.be/hospi. Moedig hen zeker aan om zoveel mogelijk deze digitale kanalen te gebruiken.

Wil u meer weten over onze digitale oplossingen? Contacteer dan uw gebruikelijke contactpersoon voor meer info over AG EB Online of My Global Benefits.

We danken u alvast voor uw medewerking.